Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги методу проектів у навчальному процесі, а саме довів, що при використанні даного методу відбувається диференціація навчання учнів з різними навчальними потребами, учні залучаються до вирішення проблемних ситуацій, звертаються до питань реального життя. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, формуються навички самостійної дослідницької діяльності, уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії, що є необхідною вимогою сучасного суспільства у задоволенні стандартів та розвитку навичок 21 століття.
среда, 10 октября 2012 г.
Рефлексія до Модуля 2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги методу проектів у навчальному процесі, а саме довів, що при використанні даного методу відбувається диференціація навчання учнів з різними навчальними потребами, учні залучаються до вирішення проблемних ситуацій, звертаються до питань реального життя. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, формуються навички самостійної дослідницької діяльності, уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії, що є необхідною вимогою сучасного суспільства у задоволенні стандартів та розвитку навичок 21 століття.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий